Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 12, 2012

Semangkuk Strawberi. . Strawberi. .



 Harini adalah hari ke5 strawberi ni memerap di rumah.
semangkuk dah jadi triffle. nanti aku citer okey.
dan ada lagi semangkuk.
nak buat apa.?
aku search google, ada yang buat puding.
ada yang buat strawberi lassi.
itu aku memang tak minat. sekarang dah takde idea
dengan strawberi ni. kalau biar lagi lama,
mesti makin banyak yang rosak dan busuk !
ingat kena buat puding jugak la lepas tu bawak opis.
nanti kalau takde sape yang nak makan, mau aku yang kecik hati. .
so. . ada sesiapa yang boleh tolong dengan strawberi yang semangkuk ni. ?


 


6 luahan hati..:

Unknown said... [Reply to comment]

buat ais kremmmm... yum yum yumm

Aina Adam said... [Reply to comment]

Cecah coklat dah? (gaya2 CT..)hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

eskrem..?? mmmm..kt umah eskrem stroberi setapaware pon xabes mkn lg... hihi

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aina adam :: cecah coklat..? mmm hihi sy kureng ckit dgn coklat dan susu ni.. sbb tu xde ke arah tu.. :)))

Masya said... [Reply to comment]

bagi jerlah saya hihihihi... pos kat saya... suke makan cicah coklat.. buat triffle pun suke...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aish..klu masya jiran sy..dh lama sy bg.. xde pkir2 lg dh.. feel cam CT ke time mkn stroberi cecah coklat tu..? hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...