Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 10, 2012

Ladang Teh Boh Ombak Rindu



apa yang korang semua gambarkan kalau tengok signboard ni.?
haaa. . ni la salah satu tempat yang ada
Lisa Surihani berlakon dalam Ombak Rindu tu. .
jangan suruh aku mentioned part mana sebab
aku tengok filem tu ulang tayang kat Astro First pon,
aku boleh tak hafal citer ni.
abang ipar aku yang bawak datang sini. . dan dia jugak la
yang inform kan aku dengan benda ni.
kalau korang cakap aku tipu, maknaya dia tipu aku la tu. Hihi




 kat anjung yang tergantung tu la tempatnya. tapi tak boleh terus drive 
ke atas tu okey. kena jalan kaki, lalu celah2 pokok teh.
dalam 200m la lebih kurang. aku dah sampai tapi tak naik atas pon.
sakit kepala sangat2. mungkin dah petang so badan pon dah rasa 
tak selesa. maaf ye abang. nanti kita pergi lain kali taw. .


lepas turun puncak gunung Brinchang, terus singgah sini.
buat apa yang patot, buang apa yang ada ! Hehe.
lepas tu amek gambar kat celah2 pokok teh tu.
kalau takde gambar pokok teh, kang ada yang cakap aku menipu pulak kan.
baik tunjuk sebelom ada yang dapat dosa sebab
menuduh aku bukan2. Hahaha.


 


4 luahan hati..:

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Ida tak pergi yg sini.. Ida pergi lagi satu.. sini jalan curam kan? Yg lagi satu tu better sikit.. heee~

eKa said... [Reply to comment]

syioknya...bila la dpt p dgn en somi ni

fifa said... [Reply to comment]

Mi..syoknye g cameron!!nk ikutttt..mlm bru sempat tngok blog mi,kalo x lunch hour mmg da round dlu blog mimie..hiii

Masya said... [Reply to comment]

ari tu pg cameron x sempa pg ladang teh.. nak amik gambar jauh sekali.. sbb tibe² hujan pulak nak sampai ladang teh tu... chhoiii btllah huhuhuhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...