Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

lipas kipas dalam air ?!


pagi Jumaat. internet slow. plus pagi2 mulut dah celupar 
dengan En. Boo Boo. dapat balasan cash !
nak cakap apa lagi. . terima jela. .

nampak tak anak lipas tu dalam kopi ais aku. ?
aku tak mengamuk pon tadi kat kopitiam tu.
relax jela sebab ada orang belanja.
terima kasih Wafa.
kalau aku guna duit aku, memang la aku mintak ganti rugi
pastu terus blah, sori nak tunggu lagi. .
kejadian ni berlaku belom sampai sejam pon. kat kopitiam area Midvalley.
lain kali takmau datang dah ! 
 



8 luahan hati..:

QA's ~ mamapapa said... [Reply to comment]

eeeewwwwww!!!!ape pengotor sangat kopitiam tu :(

chinta... said... [Reply to comment]

eeeiii..yark...kalau chinta siap la kau toke...

fazrulnoor said... [Reply to comment]

ala mie, ko yg letak sdri dalam air mangga tu..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mamapapa :: biasa la..nama ja kopitiam,ntah2 tukang bancuh air tu pon blom tentu mandi.. hihi

qaseh johanna said... [Reply to comment]

chinta :: arini mood sy baik.. hihi sebab esok nak ke CH.. :))

qaseh johanna said... [Reply to comment]

rul :: jari xjoin otak ni..masa bila plak aku minum air mangga..?? sah2 tulis kopi ais kn..?

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

eeewwwuuuuuu lipas.. isk..xleh bayangkan kalu mee goreng dia ada cacing.. ish..

*ceria jumaat ye meme.. walau pagi2 dapat balasan cash

ratusiput said... [Reply to comment]

em sepatutnya kena komplen walau bukan duit kite yg kuar.hak pengguna tu :) tp kopi ais tu nampak sedap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...