Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 23, 2012

Dari sebiji telur. . .




dulu dan sampai la 5minit yang lepas,
aku ingat kan sebijik telor lipas ni hanya hasilkan seekor anak lipas.
rupa-rupanya. ? haih.
geli kan. ? tapi tayang jugak.
untuk kawan-kawan yang belom tahu.
eh kata sharing is caring kan.
so kongsi jela apa yang aku baru tahu.
kalau yang dah tahu, bagus la. .
tapi kalau kat rumah aku takde lipas.
yang banyak cicak. tu pon geli gak tu. siap ada yang belang2 !
hebat kan cicak2 Bukit Beruntung ni. .



9 luahan hati..:

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

geli la pulak tgk gmbr tu.. huhuhu

Riny said... [Reply to comment]

eeee...geli la tengok...hik3..x penah tau pulak..ingatkan satu telur sekor lipas...

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

alamak.. rasa geli plak.. huhuhu

Cik Ecah said... [Reply to comment]

aaaaaaaaaaaa
serius meremang bulu roma kiter tgk....huhuhu

Aina Adam said... [Reply to comment]

Oh tidak! Sangat geli tgk mcm tu bentuk rupenya.. Sama lah kte pun ingatkan telur lipas seketul tuh keluarkan sekor je..

(Kalau kite spray telur lipas ni, die mati tak ek?)

eKa said... [Reply to comment]

oh maknanya satu casing tu muatkan beberapa ekor lipas?

ieja amieja said... [Reply to comment]

salam..
akk pun baru tahu jg..ingatkan satu telur sekor lipas je..huhu

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kwn2.. mmg geli sgt..tp dh nama kata nak sharing kan.. so gagahkan diri jugak la nk tepek kat blog... :))

Masya said... [Reply to comment]

banyaknya........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...