Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 13, 2012

30minit bersama Ustaz Don - mantop!


Siapa tak kenal jejaka idaman ramai sekarang ni. .
memang la dah lama populariti Ustaz Don ni tersebar satu Malaya.
tapi aku tak amek pusing pon. means tak la terlalu taksub.
kalau ada kawan2 yang share kat FB tu kadang2 aku layan jugak.
nama kata nak jadi peminat tu rasanya tak mungkin !

tapi sekarang dah berubah. semuanya dah berubah.
bukan Ustaz Don yang berubah tapi aku ni haa. .
Hari Isnin baru2 ni, aku tidor lambat. selalunya dalam 9.30pm tu dah lesap.
layan tengok tv je la, kebetulan takde cerita yang best !
so, En. Boo Boo decide, tengok 30minit bersama Ustaz Don.
3minit pertama, bosan . .
5minit kemudian, teruja. .
dengar dia bercakap. mengaji, cara penyampaian.
terus terpikat !
sampai la semalam, aku sanggup tidor lewat semata2 nak layan 
rancangan Ustaz Don ni kat TV Al-Hijrah. .
niat permulaan tengok, sebab dia handsome. .
sebelom ni tak minat pon lelaki yang sawo matang camtu.
tiba2 jadi minat. :)
antara sebab cepat suka Ustaz Don adalah kerana dia muda dari Ustaz Azhar Idrus.
Haha. tengok rancangan keagamaan pon memilih ustaz ke.?
tak la tahap camtu. tapi loghat Penang Ustaz Don tu best !
susah nak jumpa ustaz dari belah2 utara yang muda belia.
 kalau sesiapa yang ada Astro kat rumah tu,
try la tengok 30minit bersama Ustaz Don . .
tak akan menyesal. aku tak pasti hari apa. sebab aku tengok
dari Isnin malam dan sampai semalam, still ada. .
mungkin setiap hari kot. jam 9.30 malam. .

sekali dah join ustaz ni, kompom rasa rugi bila nak 
ketinggalan even 1 episod pon. . betol tak tipu.
even Ustaz Don ni ada iras2 cam Jehan Miskin 
yang aku tak berapa minat tu tapi aku tetap tak kisah. . sebab. .
i like Ustaz Don very much :)



 


4 luahan hati..:

Aina Adam said... [Reply to comment]

Smart nye Ustaz Don pakai casual macam ni...

juelee said... [Reply to comment]

ustaz don mmg best, cara penyampaiana die tu simple je tp tetap boleh diterima...

chinta... said... [Reply to comment]

30minit bersama ustaz Don mmg rancangan yang chinta tunggu setiap hari...

suka sangat dengan gaya penyampaian dia..nak soh sangat kita senang faham apa yang dia cakap...i like!!!...dan yang penting ustaz don handsome kan...kihkihkih

qaseh johanna said... [Reply to comment]

owh..ramai rupanya yg dah tgk rncgan ni..nmpknya sy jela yg ketinggalan..dulu pintu hati xtrbuka nk lyn rncgan ni..slalu main info2 je pastu blah..xprnah nk tgk.. skrg dh rasa seronok tgk rncgan2 camni..
nk pulak yg mngajar tu, hensem..trus melekat..!!

**smg akan trus kekal dgn perubhan ni.. aminn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...