Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 29, 2012

9 Rahsia Kenali Teruna Idaman



Kalau sebelom ini, aku ada ungkap rahsia anak dara.
tapi ramai yang bertanya, macam mana pulak dengan kisah anak teruna.
okey. ini semua aku google je. tapi aku olah berdasarkan pengalaman aku bercinta. Hehe
kira En. Boo Boo aku tu masih teruna la ye sebelom kawen.
merepek. . merepek. balik kang mau kena libass. !
jom la kita korek rahsia teruna idaman Malaya kamu semua.
ini adalah melalui pembacaan je. kalau ada salah silap, aku mohon maaf.
malam pertama adalah kunci rahsia utama. ssyyyyhh.
siapa yang dah kawen, tahu la. .

1. Lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita. Ada ke lelaki yang kalau nampak perempuan, curi2 pandang. ? melainkan la perempuan tu mak cik kantin ke, cleaner opis ke. tapi kalau penuh dengan keterampilan, cleaner pon jadi cun. ! Jaga2.

2. Lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan. Setiap kali kita pandang, dia akn pandang tempat lain. tapi bila kita pandang tempat lain, dia akan pandang kita.. i likee. . tapi susahnya nak jumpa lelaki camni kan, lagi perempuan tenung, lagi dia melawan adalah. Lelaki oh lelaki. .

3. Lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja. Aku rasa ada kot yang masih macam ni. . cuma nak jumpa je susah.! apepon, tetap ada.. gali dan gali okey. .

4. Lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik. lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku. Cakap pon slow je, antara dengar dan tidak. . gerak badan dia memang terkawal. Hihi

5. Lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya. kalau tak cantik, terus dia sakit jantung. ! Hehe

6. Lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak “nerd”. Gemar berlagak untuk menarik perhatian pasangannya. Maklom la pertama kali bercinta. semuanya tak kena. Asyik nak kena bagitahu itu ini baru nak boleh buat. !

7. Lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati. Ini memang betol. . tapi selepas disuruh itu ini baru ada rasa hati dia nak berubah dan beli apa yang perlu. tapi kalau kita mintak apapon, dia akan belikan. cubalah. .

8. Lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan. dan kalau keadaan lebih terdesak, mereka sanggup datang ke rumah kita. tiba2 je dah ada depan rumah.! itu yang makin sayang tu. .

9. Lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan. Walaupon awek dia tu gebu dan lebih kilo dari awek orang lain. tapi, still di hati.. auumm. .  :)





0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...