Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 20, 2012

saat yang dinanti. .


Maaf. . Harini update dengan phone je.
Aku ada taklimat awal pagi ni. .
Harini hujan, tren pon delay dan aku pon sampai lambat.!
Nampaknya hujan pon nak sambut Ramadhan. . Dari semalam hujan. .
Berdebar debar kan nak sambut puasa esok. .
Malam ni ingat nak balik kampung. .
Tapi En. Boo Boo cadangkan balik lepas terawikh. .
Bagus la tu. . Bersemangat dia nak penuhkan
tarawikh tahun ni. . Syukur. .
Harap berkekalan semangat tu sampai
penghujung Ramadhan. .
Tapi aku dengar ramai juga yang nak balik kampung. .
Maklum la nak menyambut puasa bersama keluarga. .
Aku berharap, jalan tak sesak la.!
Perjalanan yang amek masa 4jam jangan la dipanjangkan tempohnya. .
Nanti bersahur dalam kereta pulak. .
Doakan perjalanan kami ni ye. .
Semoga dipermudahkan dan selamat sampai ke kampung halaman. . Tak jauh pon, Taiping je. . :)
Published with Blogger-droid v2.0.6

5 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

selamat pulang ke kampung...

salam ramadhan ....

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Semoga ramadhan tahun ni mbawa keberkatan.. Harap ros pun dpt bertarawikh la.. :)

chinta... said... [Reply to comment]

BESTNYA DAPAT BERPUASA BERSAMA FAMILY...CHINTA XDAPAT..SEDEY JE..HATI2 DIJALAN RAYA YE DEAR..MOGA2 X JEM LA

Joanna Yunus said... [Reply to comment]

salam ramadhan dari akak sekeluarga

ieja amieja said... [Reply to comment]

assalam..
semoga ramadhan esok penuh keberkatan kita sambut..x sabar rasanya ank2 nak berpuasa..excited sungguh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...