Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 5, 2012

Tak tahan !


Harini memang betol2 tak sihat.
rasa nak cabut hidung ni lepastu letak kat tepi jap.
kang dah nak balik, pasang balik la, takut pulak orang lain
pandang pelik kat aku dalam tren petang kang. Huh.
merepek!

maaf sebab buangkan masa kawan2 selama beberapa saat untuk baca entri ni.


4 luahan hati..:

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Hahhaa.. Klu bleh buat mcm xdpt bayangkan :p mesti suma pkat buang kalau xsihat..hahahha

Masya said... [Reply to comment]

saya pun baru nak baik.. hari isnin tu.. sengsara dibuatnya sesak nafas... sampaikan suara pun rock semacam.. sampai kawan kate dh mcm jantan ngee~~~

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

g tadah muka dgn wap panas... bg turun semua lendir2 itu

eMMe said... [Reply to comment]

Dear, cecepat la sihat...
kalo boleh cabut2 hidung tu kan best kan..kan.. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...