Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

Wacana Mesra Blogger Bersama PW


tekan ini banner kalu mau taw cerita..!!



setelah beberapa ketika dan waktu aku berdiam diri dari menyertai mana2 GA @ Contest.
kali ni aku masuk balik. tapi tujuan bukan untuk menang. tapi untuk perkenalkan blog aku pada dunia.

haha. ayat melampau. cam le blog ko tu bes sangat..!! okey2.. jom teruskan..kang makin melampau jadinya.

5 jenis lagu yang suka @ tak suka ye. baiklah. nak replay jap kotak memori yang dah banyak rosak ni.

hehe. banyak lagu. tapi aku bagitaw yang betol2 tinggalkan kenangan la ye..



MY BABY YOU (Mark Anthony)

uiii.. lagu chenta kami berdua ni. tak penah aku lupa. lagu ni adalah lagu background mase 

En. Boo Boo nak ajak kawen. haha. time aku belajar lagi. mane bleh kawen. kang tak pasal2 

dapat cop GATAL walaupon mase tu dah memang gatai nak kawen..!! hehe



AYAH DAN IBU (Sudirman)

haaa.. lagu ni paling syahdu. mase dok belajor jauh2 dulu. ecewah. kampong tepen, belajor kat KL.

takde la jauh mane pon. tapi setiap kali dengar lagu ni. memang le sedey. nak plak kalu time tu tengah

ngadap biskot 4segi cecah teh je.. memang terharu abes.. berkoyan2 air mata membasahi pipi. 

padahal setiap bulan balik kampong. setiap minggu tepon mintak wit.. hehe



MENJELANG HARI RAYA (DJ Dave)

lagu ni wajib tayang pasang time bulan posa. dulu mase dok jauh dengan family. 

lagu ni siap jadi ringtone lagi. baru posa 3hari. lagu raya dah melalak kat henpon. pastu siap rasa bangga lagi.

mase belajor kat UTM dulu, nak ulang alik kolej n kampus kena naik bus yag dok ada.

sapa henpon bunyi lagu raya dulu. kira megah le kan. suma pandang. siap maximum lagi bunyi die..!!



RINDU SERINDUNYA (Spoon)

masa lagu ni tengah hot. aku Ting. 1.. bodoh2 je layan lagu ni. siap hafal lagu.

pastu ade wat buku kulit keras. semata2 nak tampal gambo Along Spoon n nak tulis lirik. 

sanggup rakam lagu ni kat kaset. bila ada lagu ni kat radio. pasang kuat2 sampai pecah speaker.

kira memang minat abes la kat lagu ni. sanggup beli kaset kat pasar malam gune duit tabung..!! LOL



SITU SANA SINI (Siti NurHalija)

ntah betol ntah tidak tajuk lagu ni. seyes cakap. aku memang tak minat CT ni. ntah kenapa.

sebab musabab yang memang aku tak dapat kenal pasti. antara lagu yang die yang paling aku menci.

yang ni la. ntah hape2. memang aku tak suke sangat. geli je telinga bile aku dengar.

dah le taknak citer panjang pasal lagu ni. sebab aku memang menci CT...!!!







***pssstt... camne Pembawa Wacana..?? boleh ke lagu ni..??






 


5 luahan hati..:

nuzurzaradeon said... [Reply to comment]

Best pilihan lagu..macam nak raya pulak..btw...lagu yang saya suka spoon..lama tak dengar..
thanx sharing with us..
salam kenalan dari segmen PW

qaseh johanna said... [Reply to comment]

salam kenal cik angkuh yang cumil...

haa..ni campuran..ade suke dan tak suke..!!
tq sbb suke ape yg saye suke..!! hehe

E-ra paSha said... [Reply to comment]

dtg dri blog pW

waaa..romntik nye~ heee..
btwy e-ra follow sini..jom singgh blog e-ra tgk lagu yg e-ra suka plk

http://akulahe-rapasha.blogspot.com/

cik ungu said... [Reply to comment]

singgah dari segmen pw..
kelakar la akak ni..hehe..

http://sitishafur.blogspot.com/2011/05/wacana-mesra-blogger-bersama-pw.html

qaseh johanna said... [Reply to comment]

e-ra :: tq sudi singgah.. xromentik mne pon..jadi scr kbtulan..hihi


cik ungu :: tq sudi menjengah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...