Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

menu berbuka...posa ganti 2






 haa.. ari selasa aritu aku posa jugak. tapi semalam aku tak keje. aku tak posa la eh.
semalam aku anta En. Boo Boo ke klinik. tangan die tibe2 tak leh gerak.
sume gara2 cbok nak menolong aku basuh periok belanga sume pas aku masak selasa aritu.

aku masak nasik goreng je pon. pastu wat ayam goreng berempah.
dah terlebey garing plak. mungkin sebab ayam aku kecik2 kot. lagipon aku tutup
 kuali time menggoreng. mungkin sebab tu la jadi itam camtu.

part garing tu okey la. tapi part rasa rempah ratus yang agak itam tu tak bape sedap.
tu yang takde rempah ratus melepak atas ayam tu.
lepas ni wat lagi la ye. beli ayam sekor belah 4. haa kompom sedap!

pastu aku cuma masak sup cendawan + tauhu telor.
cendawan En. Boo Boo takleh makan kan. so aku bagi die makan tauhu telor jela.
semangkok sup cendawan tu aku abeskan sorang.  :)

arini aku posa lagi. tapi nak masak ape ye..?
aku rasa tak larat le bile posa pastu nak balik masak. tapi kalu nak beli. nak beli ape.?
sebab bile aku beli, aku rasa tak sedap. tak puas makan.. so keputusannye ape..?
nak masak ke nak beli je..?? hurm..?



















6 luahan hati..:

My Little Diary said... [Reply to comment]

oh tidakkkkk
saya tak buat posa ganti ler....

qaseh johanna said... [Reply to comment]

tak buat..?? ke lupe nak buat..??

dwaty said... [Reply to comment]

samala kita... hari ni pun kita puasa.... nak masak ke beli???? ermmmmm.....

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sila bg jawapan.....saye xde jawapan di saat ini..

saya YANA said... [Reply to comment]

masak kak... bila beli.. air je yang minum.. nanti lauk2 makannye sikit je.. bila masak.. kompem kita nak rasa apa yg kita masak tu..

tu biasa Yana la.. hahahhaa...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

okey...gud gal..hehe

semangat nak balik masak ni..tp dah lame tak g makan kat luar..so tak taw nak makan ape..

sebab en.somi cakap.."syg masak lg sedap..".. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...