Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

menu berbuka...posa ganti 3






ni dah lame dah ni. minggu lepas punya. tapi dah takleh nak update.
baru skang boleh nak publish. layan kan jela tuan umah yang dah semakin malas ni.
bukan ape. sejak En. Boo Boo tak berdaya. aku pon makin bertambah keje.

penat sangat nak memaksa badan wat keje umah.
kalu tak kena gaya. 9malam aku dah sampai Marikh sana. hebat kan.
so pada ari aku berposa yang ketiga. ini aje yang mampo dek badan.

tapi sambal belacan wajib bile ade masak lemak ni. kalu tak. takde umph..!! hehe
itu jela. menu pon dah tak semegah mana. tapi nak publish jugak.
bukan apa. saja nak bagitaw. kadang2 blog aku ni ada pasang surut.
tak semestinya yang sedap belaka.

lagipon. dah setahun p keje orang amek. orang beranta.
bila kena belasah ckit. mula la aku kelepet kalah lepat liat.
bila suma keje umah. nak kena setel sorang. mula la aku terpisat2.
letih jangan cakap. kalah orang beranak empat..!!














 


2 luahan hati..:

saya YANA said... [Reply to comment]

yang ikan tu sedap kak....
tapi biasa mak cik Yana pakai ikan masin.. sedapnya.. jadi lapo plak.. hehehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kat cni..ikan masin rbus tu ssh nk jmp..pkai je ikan kembong grg lembab2..

kdg2 makan simple camni lg sedap dik ooi..hihi

***psst..ayat malas dah kuar..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...