Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

Panas ooo Panas






Assalamualaikum

wah.. panas betol semenjak 2 menjak ni. memang betol2 menguji tahap keimanan aku.
aku rase dah tak terkira bape malam aku n En. Boo Boo tido kat ruang tamu.
maklum le umah maseh belom berkemampuan nak berekon bagai.
tapi kalu takde aral. mungkin dalam tahun ni gak. sebab aku dah tak tahan.

dekat luar tu angin takde. wap panas je yang membahang. kalu tengahari tu. 
boleh rase perit kalu berdiri kat luar walaupon sekejap. 
"aishh..tak baik merungut mie.."
ayat yang WAWA selalu diguna pakai time nak nasihat aku. :)


dah le sekarang ni aku dalam tempoh percubaan nak sambut Ramadhan.
nanti time bulan posa tak le terase sangat bila panas terik camni. sebab aku dah bersedia.
haha. padahal nak bayor posa yang maseh banyak bersepah2.


mengikut ramalan. keadaan cuaca camni tak lama.
minggu depan dah kembali ade ujan balik. itu ramalan saje. kuasa ALLAH siapa dapat duga.
mane la taw tibe2 petang ni ujan lebat sampai banjir kat MidValley. :)












 


4 luahan hati..:

So Shy Lady said... [Reply to comment]

btul3x subuh pun bpeluh....
akak pun baru s hari ganti...jom habiskn cpat2

qaseh johanna said... [Reply to comment]

haa..betol sgt tu kak SSL...skang ni panas dah tak ikot time.. subuh2 pon panas..br pas mandi pon boleh basah ketiak blk..

*AniE* said... [Reply to comment]

betul la Johanna...terik nya panas..
Nak minum air je...huuu...
Dok dalam umah pun bahang terasa..
he cakap pasal posa...saya x ganti lagi...
insyaallah, khamis ni n Next week!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

anie :: jom kite berlumba2 ganti posa..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...