Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

// i n d u k s i @ c h e r a t i n g //





Dah lama g induksi. tapi baru sekarang nak upload gambo ye.
 bukan ape. ikot tahap kerajinan la kan. kalu dah tahap tu menurun.
alamatnye wassalam le jawabnye. aku ni tak tentu sangat tahapnye.
main ikot mane sempat.

ade banyak gambo tapi tangan terasa berat gelang emas beso nak menaip.!
so aku titipkan le mane yang patot. saje untuk renungan 
di masa depan. dalam 5-10 tahun lagi.
kang kalu dah tua2 sangat. takut lupa password blog plak. hihi :)

 kalu ikotkan kat aku ni tak banyak sangat gambonye.
almaklom le aku ni jenis kaki menumpang camera orang aje. hehe.
mane yang ade. tengok jela. pade yang takde. aku minta maaf.

ber'induksi' selama 13 hari. dari 7-19 April 2011.
di Suria Cherating Resort, Kuantan.
sape yang penah g @ memang orang sane. taw le kot tempatnye camne. :)

dah le. taknak celoteh lelame. layan kan jela. tak banyak tapi bisa mengimbau kenangan.
sebelom tu aku nak bagitaw. memang penuh gambo aku je menepek.
dah nama pon blog aku...!! hahaha


sapa cun..?? yang pegang bendera jawapannya.. :)








batak..!!




 aku edit lebih kurang jela ye. sebab tengah gegeh tahan kencim. hihi jangan marah noo..!!
ni gambo group aku. kumpulan KHANCIL.
" kecil..kecil.. tapi mantopp..! "




 apa yang kita buat selepas ni. biar le penuh ber'integriti' ye. bukan 'integrasi'.
- salam 1 induksi -





 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...