Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 30, 2012

Pengaruh Fauziah Ashari

Yeah! Novel baru lagi. . Entah bila nak stop habit beli novel ni entah la. .
Sebenarnya ada kisah disebalik novel ni.
Pada hari kejadian. . Aku mintak En. Boo Boo belanja aku pizza.
Sempena nak celebrate rumah yang baru beli tu. :)
Tapi. . . Terlalu depan kedai buku. Terus aku singgah.!
En. Boo Boo taw dah, kalau aku singgah kedai buku memang lama. Jadi berlaku la soal jawab di situ jugak. .
" nak beli novel ke nak makan ni..? "
" nak dua dua boleh? "
" salah satu je!! "
" nak novel lah. . . Heee "
" uish. . Sanggup tak makan! Bagus bagus "

Jadi. . Aku pon dapat la novel. 2 novel.
Tapi En. Boo Boo cakap aku ni gila novel. Tak makan takpe asalkan dapat novel.
Tapi tak kurus kurus. Hoih!
Sebab orang cakap aku tak kurus plus nak belanja pulak.
Aku amek yang mahal mahal sikit. Padan muka!
Satu je Fauziah Ashari punya novel. Yang lain tu aku amek novel lain. Nanti aku update lain ye. . Lupa amek gambar sebenarnya!
Sekarang ni susah nak jumpa nukilan Fauziah Ashari ni.
Sebab dia dah tukar company, sama dengan Norhayati Berahim. . Yang dah berjaya dengan company sendiri.
Bukan lagi dah dengan Alaf 21 sebagai orang tengah. .
Sendiri tulis. . Sendiri cetak. . Sendiri edar. .
Kaya kaya kaya. .

Published with Blogger-droid v2.0.7

5 luahan hati..:

Miss Volvo said... [Reply to comment]

my fav author n 1 lg nor hayati berahim :)

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

kalu buku norhayati berahim tu ain direct beli online kat NB Kara company dia.. meme belilaa direct ngan company penulis tu.. mudah jerk..

Rosmawani♥ said... [Reply to comment]

Sonokla boleh bernovel.. Ros xdpt dah... :( huhuhu

Anonymous said... [Reply to comment]

mmg peminat buku betul lah!

Syazana Zainn said... [Reply to comment]

hihi pinjam bleh tak? ;p

selamat hari raya kak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...