Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 15, 2012

Saman serta-merta guna lorong kecemasan


IPOH - Awas kepada semua pemandu kenderaan yang gelojoh menjadikan lorong kecemasan di sepanjang lebuhraya di negeri ini sebagai jalan pintas pada musim perayaan Aidilfitri ini.
Ini kerana JPJ Perak akan mengeluarkan saman serta-merta kepada pemandu terlibat dan tiada kompromi berhubung kesalahan tersebut.
Pengarahnya, Ramli Awg Seberang berkata, penguatkuasaan selama empat hari pada 17,18,25 dan 26Ogos itu akan dilaksanakan melalui rondaan bermula dari Parit Buntar hingga ke Tanjung Malim. . . . ( nak baca lebih-lebih, sila beli. .tak kuasa nak taip panjang-panjang)

 Yess. aku suka berita macam ni. biar padan muka orang yang tak berhemah tu.
macam dia sorang nak cepat sampai kampung kan.
yang aku marah sangat ni sebab kalau kereta yang ikut laluan kecemasan 
tu nak mencilok masuk bila nampak polis atau JPJ, mesti En. Boo Boo bagi laluan.
aku yang geram. nak bagi hon pon dia tak bagi.
En. Boo Boo cakap, biarlah. . kita tolong orang, nanti orang tolong kita.
Masalahnya pernah ke abang tu mencilok cilok bagai.?
penyabar sungguh dia. aku pulak yang jenis hangat membara.
padahal kalau balik kampung, pegang stereng pon jarang sekali.

4 luahan hati..:

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Betul.. diaorang guna laluan kecemasan tu, lagi buat jem kan.. mencikkk.... semua pun nak balik kg.. beratur lah! huhu

Suhami Ahmad said... [Reply to comment]

wah, bagus en boo boo...hihi

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Sokong sgt.. Geram dgn org kalut mcm tu.. Asben ros salu bising klu ade org potong kot tepi.. Dia duk berangan klu dia polis kan best..hahahah

chinta... said... [Reply to comment]

heheheh..bagus JPJ buat mcm tu..mcm dia je nak cepat kita penat2 berbaris kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...