Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 1, 2012

novel baru di bulan Ramadhan



"Panggil Aku Kiah"
"Miss Pisau Cukur"
Main sambar je kat MPH tadi..
Mana ada kat rak 'highlight' je aku tengok!
Yang novel "Panggil Aku Kiah" tu aku baru jumpa..
Dah 2 3 kali cari kat kedai buku tapi selalu sold out..
Dah jumpa.. Rasa syok sangat..
Orang mesti cakap, orang lain bulan puasa,
mengaji atau bertadarus segala..
Aku p baca novel..
Takpela.. Bukan semua benda kita nak cerita
kat orang lain ye dak..??
Selamat berpuasa dan beribadat kawan kawan..
Published with Blogger-droid v2.0.6

5 luahan hati..:

ieja amieja said... [Reply to comment]

yup!! setuju sgt..akk pun suka gak baca novel..mmg ssh nak kikis dr dulu lg..pantang klu nmpk ada mesti nak baca..x kira lama @ baru..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

panggil aku kiah ni macam jerk.. nanti preview ye meme

Anonymous said... [Reply to comment]

sempat ke nk baca novel mimie oi... aku xdan dah nk jeling buku2. fokus lebih kat dapo jer skg ni . haaa

Kesuma Angsana said... [Reply to comment]

KA pown baru je beli novel tuk anak dara tu!

Masya said... [Reply to comment]

btl tu ... tp koleksi novel sy dah baca semua huhuhuhu... nak beli novel baru x berkesempatan... pinjam blh hahahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...