Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 14, 2012

Bahulu Moden


Hai kawan semua. kesibukan masih melanda. mood nak kerja dah sampai laut.
sebab hati dah sampai kampung. dah bau ketupat dan sambal goreng mak.
tapi kerja banyak lagi nak berhantar. rasa nak cuti awal la.
dah alang2 sembang pasal raya. apa cerita korang punya persiapan.?
harini jom borak pasal kueh raya sepanjang zaman.
aku ni jenis oldiest sikit. tak minat sangat kueh yang baru baru.
ada macam macam pon still hati melekat dengan semprit dan bahulu.
tart nenas pon ok jugak. tapi selalunya memang semprit la aku suka makan.
macam orang tua takde gigi kan.? Hahaha.
tahun ni aku beli kueh raya lama yang dah dimodenkan.
boleh terima pada tekak aku la kan. . tak rasa janggal sangat pon. sedap jugak.
macam mana.? menarik tak bahulu gaya baru ni.?
bahulu polkadot.! taknak kalah dengan apam polkadot taw makcik bahulu ni.
dalam dia pon ada jem mengikut warna dot dot kat luar tu.
hijau = kiwi
purple = blueberry
merah = strawberry
oren = oren
dah habis setengah balang pon aku makan. sebab sekali makan mesti kena 4bjik sekaligus. baru feel makan setiap warna satu. betoi tak.?
En. Boo Boo tak suka sangat.
dia suka kueh raya yang rangup rangup dan bercoklat.
tahun ni siapa yang datang rumah aku merasa la makan bahulu polkadot ni.
spesial ni. . takde kat tempat lain. orang Taiping je boleh buat camni.
jangan jeles arr. Hihi



2 luahan hati..:

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Alolloloooo.. comelnya bahulu polkadot! hehehhee

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

dap yerrr.. auntie meme.. auf nak mintak 8 ketul leh x? hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...