Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31, 2012

Hujan Semangat



 Mula dari 4pagi hujan ni. sayup2 je aku dengar. tapi agak lebat rentaknya.
yang aku pelik walaupon hujan, aku masih boleh berpeluh.
pagini pon aku sedar agak awal. tak boleh nak lena dah.
mungkin sebab perut tak selesa kot. maklom la semalam kan birthday girl.
harus la ada orang belanja makan secara mewah kan :)

pagi ni datang kerja jugak dengan rasa bersemangat!
jarang2 aku rasa semangat nak datang opis ni. Hehe.
mood baik kot itu yang semangat lain macam tengah2 hujan ni..
 mmm. . esok cuti la. untuk geng2 KL dan Putrajaya jela.
nak ke mana kita ye.? aku..?
tak kemana2 . . En. Boo Boo kerja area Selangor, mana cuti. :(



 


4 luahan hati..:

pena rozie said... [Reply to comment]

ari ni rase mengantuk la...

Masya said... [Reply to comment]

kat sini pun hujan.. mood kelaut nak mulakan kerja.. kan best klu esok dapat cuti jugak hihihihi....

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

tu la,pg td bgn tgk hujan lbt..rase cam nak tarik selimut tido lps tu sms bos ckp rini cuti..ngeh3..esok cuti yahuu!tp dok umh jelah laki aku kursus kat Cameron.huwwaaa

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

huhuhu sebab hujan ler 'Auf bangun pagi td.. x moh tdo bbcot.. letihlaa ibu dia dok dukung dia.. dia x mahu tdo atas tilam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...