Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31, 2012

Kawan Yang Baik Adalah Anugerah Terindah ;)



 semalam tak sempat nak tunjuk kek. harini baru ada masa tayang kek !
ini dari kawan2. dari En. Boo Boo tiada. setakat nak beli sepotong tu,
tak perlu la kan. aku nak kek sebijik besar camni. mampu ke bang. ?
esok cuti kan. so malam ni kita g makan2 lagi.
ini untung birthday hujung2 bulan.
pertama, gaji suami baru je melebat dalam bank.
kedua, boleh sambut selagi tak koyak kalendar masuk bulan lain.
memang spesial. Hehe.

 rakan opis gak ni. memang terbaik la kamu orang ni.
sayang sangat ! kek sedap. . terima kasih.
tahun depan sekali dengan hadiah ye.
sehelai baju batik sutera dari Terengganu ye Rehe. !
tapi ada missing lagi 2 orang ni. si Aki dan Suzie.
*Aki tidor waktu kami makan2 ni :)
kawan2 opis aku ni semuanya blogger.
Rehe, PapAdam, Oyen. dan Wafa. takde gambar dia.
dia sombong sikit. tapi aku pernah cerita pasal dia kat <SINI>


 nak cakap apa lagi ye. cuma terima kasih banyak2 jela.
pada ingatan yang tak terhingga ni. so jom tengok acara potong kek.
biasa2 je. dah petang kan lagipon semalam ada gotong royong kat opis.
sibok sungguh semalam.




 


5 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

so sweet... tgk gambar pun cantik mestilah kek sedakan.. terliur tau.. nak kek jugak blh?? ktkan sama bulan lahir hihihihihi.....

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

happy besday mimie!moga tercapai segala impian!weh igt2 sket jgn melantak byk sgt,kang naik 5kg lak!hahaha

Aki said... [Reply to comment]

abis juga sa makan sepotong oh kan?? ha ha ha..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

meme... tgk gambo tgh potong kek tu, my fren kata.. "ain, bila besday ko? apsal awal sgt potong kek".. apakah?? sekali pandang muka kita seiras ler plak.. hah hah hah..

*semoga meme dapat keajaiban mcm yg ain dapat ye..*

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: same ain..? kt mana samanye..? ada 2je sbb yg sama tu.. samada sy dh sekecik ain @ ain yg dh sebesar sy..hehehe..apepon..mgkin sama kat idong tu..bulat! hahaha

**insyaALLAH ain..sentiasa doa ke arah itu..! :) ***

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...