Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

Jamuan CKASJ Mid Valley yang lepas






ini tahun 2010 punya jamuan.
Abg Joe tukang amek gambo. rasenye time ni dia baru sambar DSLR.
Farah Rehe tak pasti pulak ke mana. rasanya dia makan dengan set2 boss kot.
kalau salah aku mintak maaf ye Rehe.

tahun ni rase sepi sikit. Dilla + Shaza + Pak Abu dah takde.
sedey pon ade jugak. tapi nak buat camne. terima jugak la.
time aku ntah bila la pulak ye nak tukar.

Pasal tahun ni yang buat aku makin terasa sebab Suzie tukang angkut makanan dah sarat.!
kompom tak larat nak berulang naik atas. silap2 kami pulak yang kena amek makanan untuk dia.
suzie.. suzie.. jangan ko beranak harini dah la. makan dulu taw.!

tapi tahun ni. kami ada geng baru.
takotai impot dari kilang kondom.! betol aku tak tipu..
semua takut dengan dia  sebab dia botak. tapi dia juga merangkap jiran aku.
Welcome bro..


so..selamat menjamu selera ye kawan2.
makan puas2 ye. sebab jangan mensia-siakan RM7 itu. hehe










0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...