Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 5, 2011

Seronoknya Raya!


ASSALAMUALAIKUM

SELAMAT HARI RAYA

mood raya tak abes lagi ke.? cuti dah hampir 2minggu. rasa cam tak cukup ja.
setelah pulang ke kota. dan bekerja harini. memang rasa malas.

12hari di kampong halaman. memang tak cukop tapi cukop untuk naikkan berat aku.!
kalau bulan puasa boleh je turun 2kg. okey. jangan gelak.!
walau cuma 2kg. tapi rasa bahagia.


bila balik kampong. jangan harap dapat mantain berat tu.
naik weh..! NAIK..!!
itu padahnya kalau tau sumbat je tanpa kawalan.
tapi nak wat camne. umah mak dengan mak mertua dekat.

balik sini makan. balik sana makan.
memang seronok sangat la kan.
itu yang bertambah lagi jadi 4kg.! hehe.







 


4 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

nak turun makan mase sebulan..tu pun sikit jer..
ni raye baru seminggu, berat dah naik balik.. tu belum sebulan raye...huhuhu...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

itu yg seronok sgt beraya tu...

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

jomlah kita diet bersama-sama.aku pun tension dgn berat badan nih.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana::nk trn ckit kena tggu sblan...nak naik bkn main cpt...seminggu ja..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...