Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

Bila Chelsea Kalah...selesai hutang aku..!






 YEEHAAAA>>!!!
aku suka bila semalam Chelsea kalah.
pada penyokong kipas mati Chelsea cam En. BOo Boo n AKI.
memang terkilan sangat la kan..! :))

tapi pada aku yang sokong Arsenal. tapi sampai sekarang takde menang2 lagi.
memang aku suka sangat la kan. bukan senang nak dapat peluang camni.

aku n En. Boo Boo memang suka bertaruh.!
ala bukannya bertaruh cam berjudi tu. cuma sapa kalah, dia kena belanja makan ke.
belanja kek kat SR ke. camtu je pon.

so semalam aku nak sokong MU. sebab dia memang penyokong Chelsea. aku bertaruh.
"Kalau MU menang, hutang2 bet yang lepas, kira CANCEL..!"
 "SETUJUUU..!"

yang boleh aku bertaruh camtu sebab aku selalu kalah.
hutang sebelom kawen pon belom bayar taw. aku asyik kalah je.
sampai aku pon dah tak ingat berapa banyak aku kalah.!

harini aku suka hati sebab hutang dah setel.
ohhh.. indahnya donia..!







 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...