Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

Assalamualaikum Daniel Amsyar



MUHAMMAD DANIEL AMSYAR

 kalau sebelum ni aku sibuk berceloteh tentang mama Daniel.
tapi harini aku nak citer pasal Daniel pulak. sebab Daniel dah menjengah dunia.
tahniah Suzie + Ajai. muka Daniel ni sebijik macam papa dia. ikut mama dia kat rambut yang lebat tu je. memang anak papa la Daniel ni. :)

Suzie selamat bersalin pada hari Khamis dalam pukul 12.30 tengahari.
dengan berat Daniel 3.1kg. agak kecik jugak la kalau nak bandingkan dengan perut suzie yang melampau buncit tu. serius aku tak tipu. perut dia memang besar.

me + Daniel Amsyar

Aku melawat suzie hari Jumaat dengan En. Boo Boo. alhamdulillah. kedua-duanya sihat.
suzie je yang agak letih n pucat sikit sebab masih baru bersalin + kena jaga Daniel sorang2.
selamat Daniel bukan jenis baby yang suka nangis. sayang Daniel. muah.

macam tak pecaya Suzie dah ade Daniel. masih terbayang Suzie yg buncit.!
 
 suzie dah balik Selancar semalam. dan akan habiskan masa berpantang dengan senang lenang kat kampung. harap suzie berpantang elok2.
jangan malas bertungku dan curi2 makan ye.
aku n En. Boo Boo akan merindui Daniel. nanti dah balik PJ, kita jumpa lagi ye Daniel.
miss u.










 


4 luahan hati..:

raihan said... [Reply to comment]

comei!

Aki said... [Reply to comment]

die kecik2 dah taknak ngan kau Puan Qaseh.. tengok muke die.. muncung semacam.. Ho ho ho.. Wahhhh,si Buncit dah krus balek.. sebijik macam jejai.. ari tu tengok gambar dari tepi,macam suzi.. tengok depan macam jejai.. ^_^.v..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aki::bukan dia tidak mahu...tapi sebab terlalu gebu tidak sama dengan mama dia la.. :)

suzie shazana said... [Reply to comment]

pas ni dah tak de pangilan si buncit lagi k..he..he...nak jg badan bg slim2 bg buleh pakai bj kebaya gan kasut tumit kah..kah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...