Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

Mabuk benang dan jarum





 Aku ni memang dari dulu alah sungguh dengan benang dan jarum ni.
bila aku sentuh je. mula la ade yang tak kena. kang pening la. loya la.
itu sebab la baju raya aku tak siap2. dah nak tengah bulan raya. still tak siap jugak. haih.
anak sapa la ni...

aku mula menjahit dari bulan puasa. rasanya dalam tengah puasa.
konon2 sempat la pakai time raya. boleh la sedondon dengan baju POLO En. Boo Boo.
tapi haram.. tak siap2 jugak.

semalam semangat menjarum datang balik. ada la peningkatan. konon nak bagi abes la sebelah tangan. lastly tak boleh jalan jugak. ada lebih kurang sejari. dah sakit bontot + sakit kepala.
tinggal kan jela. kemas pon En. Boo Boo yang kemaskan.

alahai. niat dihati nak pakai Selasa minggu depan. ada lagi sebelah tangan tak berjahit.
yang sebelah pon amek masa sebulan. yang sebelah lagi tu ntah bila nak siap.!
agak2 korang la kan. gamak ke nak pakai sebelah je ade manik..?

aku tensi dah ni tengok manik yang melambak kat umah.
lebih baik aku pegang senduk dan periuk. boleh bertukang sakan pastu makan.
kalau suruh aku menjarum berbenang. memang tak masuk roh la weh..












7 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

slalu mintak kawan tolong jahitkan jer..tangan tak berseni...hehehe..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

masalahnya kt sini xde kwn yg leh tlg jahitkan...sbb xde seni la ni..xjd satu apepon..aish..

Pen Biru said... [Reply to comment]

tula..kalau bg sy jahit, kan dah lama settle :p

ratusiput said... [Reply to comment]

ratu jahit menjahit mmg failed!!!!!!!!!!!hehehe..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

pen biru:kalau awk dok dkt sini...dh lama sy antakan..stp bln..awk tlg jahit baju sy je...tp apakan daya..jauhh......

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ratu siput::sy ni golongan org yg failed la ni...huhuhuu

fazrulnoor said... [Reply to comment]

sakit bontot???dermmm..lucah la ko ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...