Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

Maafkan aku ye..semua.!



HArini hari Isnin. mood pon ala2 nenek kebayan je.
slow sangat. maklom la dah sedap cuti 3hari.
harini aku nak minta maaf dengan semua. terutama kawan2 opis.

mula dari harini aku tak dapat nak tunjuk menu2 yang selalu aku pertontonkan kat blog ni.
sebab Angah dah kebas camera aku.
entah apa yang dia buat aku tak taw la kan.

camera sendiri ade. tapi tinggalkan kat kampong.
kan tak pasal2 dah susahkan aku je. so aku minta maaf sangat.
aku taw aku akan kena marah sebab dalam tu ada gambo yang kami amek masa jamuan raya KKR.
bergambo dengan Menteri Kerja Raya, Dato' Shaziman.

ini tahun lepas punya gambo.. tak sama dengan tahun ni punya..

aku akan dapat balik camera aku lepas balik dari kampong.
maknanya lagi 2minggu.
nak berblog camne kalau tiada gambar..?













 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...