Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 13, 2011

Orang lain mati, aku pulak pening!





Pagi ni datang dengan kepala berpusing-pusing.
sangat rasa tak selesa. kalau ikutkan hati memang aku taknak keje.
tapi mengenangkan aku dah kuar rumah + dah siap. aku gagahkan diri.

sebenarnya pagi tadi. lepas 3-4km dari umah aku. ade eksiden.
melibatkan lori + van kilang + Grand Livina.
macam bese, lori menten takde masalah.
tapi van tu remuk di bahagian depan. GL tu pon sama.

van tu merentang jalan nak ke Rawang. dan GL tu pulak tersadai kat tepi jalan.
lori tu ade lagi kt tengah jalan tanpa bergerak.
tapi kaca memang penuh bersepah atas jalan.
masa aku lalu tu, aku rase eksiden tu baru jadi kot.
sebab ambulans n bomba belum sampai.

masa aku nak lalu kawasan tu. aku punya la risau.
takut sangat. tapi mata aku ni jahat. dia pandang jugak kat arah van tu.
aku nampak driver van tu berdarah banyak kat kepala. orang yang lalu lalang takleh nak selamatkan sebab dia tersepit.
tapi aku nampak ade sorang lelaki kat tepi jalan. kaki die macam hancur.
aku tak taw samada dia driver GL @ penumpang van.

lepas je kawasan tu. aku dah mula pening. dah terbayang2 darah yang banyak tu.
aku selisih dengan bomba di trafic light Sungai Choh. n ambulans kat Rawang.
aku sampai tempat kejadian 5.52am. mungkin eksiden tu jadi dalam 10-15min sebelum tu.

apepon. aku harap takde la yang mati kat kawasan tu.
sebab hari2 aku nak lalu situ. dah le aku lalu kawasan tu awal pagi. kereta pon tak banyak lagi.
harap2 semuanya baik dan elok sentiasa.
 
 sampai ke opis pagi ni pon aku still pening lagi. aish. teruk sungguh aku ni. 
itu baru tengok darah orang. belom tengok darah sendiri time beranak lagi.
kalau tengok darah banyak2 ni. aku rasa mau aku pitam.!








 


1 luahan hati..:

Mas said... [Reply to comment]

qaseh...klu kak mas...akak pun pening....rasa seram jerk klu lalu tempat acciden....
harap mangsa2 acciden tu tak parah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...