Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

Bila dunia makin canggih



Ya. bila dunia makin canggih. laki bini pon boleh gaduh taw.
macam aku n En. Boo Boo. redha jela. bukan gaduh sebab nak baiki diri tapi gaduh sebab gadjet.
bukan salah aku. tapi En. Boo Boo. yela. sape nak ngaku salah kan.


 semuanya gara2 BlackBerry Torch yang jadi idaman kalbu aku sejak tengok dia kali pertama.
pada asalnya kami nak beli sama2. maknanya 2bijik terus. okey. laki bini setuju.
tapi sekarang ni dah jadi lain pulak. berangin je aku rasa.

entah kenapa. sejak bersepah iklan DIGI tentang iPhone. 
dah minat iPhone pulak En. Boo Boo ni.
kalau dia sorang guna takpela. ni dah ajak aku sekali. sape tak bengang.
idaman kalbu aku camne.? bila nak merasa guna.

walaupon sekarang ni gadjet tersebut masih dalam wishlist.
tapi aku tetap gigih nak sambar jugak 1.
sekarang ni aku pendam je hasrat hati. maklom la hanya sorang je yang bekerja.
tak gamak pulak nak sambar 1. kalau boleh biar sama-sama tukar henpon.

biar tsunami melanda, biarlah gunung terbelah sekali pon.
niat hati untuk dapatkan BlackBerry Torch akan aku usahakan.
kalau tak dapat takpe.

tapi abang mesti ingat ye.!!
1. gelang kaki yang abang janji sempena anniversary.
2. gelang nikah yang dah ketat sebab emas sekarang mengecut.
3. cincin sayang 2bentuk dah muat2 pakai.
 semua tu mesti berganti kalau abang tetap nekad nak amek iPhone.









 


7 luahan hati..:

schaze zainn said... [Reply to comment]

ambboi banyak juga wishlist akak tu :D

p/s: takpe ade incik abang :P

qaseh johanna said... [Reply to comment]

wishlist yg msti dpt sempena 2012 nnti.. hehe

Cik Ina Do Do Cheng said... [Reply to comment]

blackberry torch tak dapat pun tak pelah qaseh, torch lightkan ada. guna je lagi terang.

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

emas sekarang mengecut???hehehehe...

ade gak gadget yg nak sangat skrg ni..jom tengok entry ni..

http://sayangyana.blogspot.com/2011/09/nak-ninak-ni.html

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sentap cik ina ooii klu komen awk ni suami sy baca...huhu

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mama dhia::sy dh jengah...dh komen pon.. :)

**emas skrg dh xelok...pdhal bdn sndri dh mengembang xhingga..!

fifie said... [Reply to comment]

wah..panjang and kelas ko jah wishlistnye tue.. hehehe

along..susah2 pakai je samsung galaxy s2 mcm saye.. sgtla best.. berdesup2 lajunye kalau ber0n9..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...