Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 6, 2011

Bulan kelima yang makin menyengat





hari ni. pagi ni. aku anta En. Boo Boo ke Hospital Sungai Buloh lagi.
Empat bulan berturut2 aku tabahkan hati. sedapkan telinga dengar setiap butir bicara orang.
macam2 dah aku dengar.

cuma untuk bulan kelima aku tak berharap simen tu akan dibuka.
sebab aku rasa tak mungkin.
kaki En. Boo Boo masih sakit. nak pulak sepanjang beraya ni hilang segala pantang.
ais minum, pulut makan, pisang berangan hentam.!

macam kena simen lagi sebulan je. maklom la susu pon tak minum sangat bulan posa ni.
harap2 semuanya okey. kalau nak sarung kaki baru pon aku tak kisah dah.
sebab untuk bulan ni aku lebih pasrah.

lagipon aku rasa dah makin suka bila En. Boo Boo di rumah.
sentiasa ada. itu yang aku rasa cam taknak bagi dia g kerja.  :)










3 luahan hati..:

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

semoga en booboo cepat2 sembuh ye.. dulu hubby ain 11 bulan mc dek kerana kaki yg teruk patahnya.. alhamdulilah skrg dah leh berjalan.. nak kena pantang betol2...

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

laki ko eksiden motor ker?

fazrulnoor said... [Reply to comment]

mimi bole mimi bole yeayy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...