Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 5, 2011

mood Raya masih di dada...





rasa malas menikam jiwa.
raya dah berlalu hampir seminggu. tapi mood cuti raya masih mantopps!
nak cuti tak boleh dah.

cuti ada lagi beberapa hari je lagi.
mana dengan Angah nak kawen hujung bulan ni. dengan raya Haji lagi.
haih.

sekarang ni hati tengah berbintang2. ingat kampong.!
malas je. nak pulak bila ngadap opis yang sunyi sepi sebab masih ada yang bercuti.
memang buat aku sakit hati.










4 luahan hati..:

fazrulnoor said... [Reply to comment]

jgn sakit ati ngan aku..hahhahaa

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

rileks ah.aku pun sakit hati jugak sebab dah kena keje.cuti tak byk.haishhh!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

rul::dgn ko mmg aku skit ati lama dh...haih.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana::tu aku tensi tu....msk opis ja tgk sapa pon xdak..lagi la rasa malas nk keja..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...