Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

Payudara dan lelaki


Semalam aku meratib kat FB kawan2. semua kawan2 aku jengah.
bukan apa. tetiba kat opis ni buat gaya mesra FB. boleh online dari pagi sampai petang.
selalunya waktu lunch je ada network. mmm itu yang buat aku rajin datang kerja tu.


jauh perjalanan  luas pengetahuan. bila dah banyak berjalan. ini yang aku jumpa.
nak kata kurang ajar pon boleh jugak la.
mana ada kaitan tengok pompuan punya t*tek dengan panjangkan usia.
buat tambah dosa ada la kalau dah asyik merenung. lain la kalau isteri punya.

manusia negara Barat tu jangan cakap la. mereka dah memang terpesong.
kalau setakat tunjuk t*tek tu no hal la. takde masalah pon.
bagi diorang tu aset yang maha wajib dipertontonkan pada umum. macam ni.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

OOOoohooiii...hebat kan..? kalau ini la yang boleh panjangkan usia kaum lelaki.
sila la tengok sampai puas. kalau stim, sendiri tanggung la ea.
apapon aku nak pesan. jangan taksub sangat dengan kajian orang Barat tu.
diorang tu mana ada pegangan.









 


2 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

aduyaii....ceksi nyewww...

Cik Ina Do Do Cheng said... [Reply to comment]

lepas ni cik ina kena tengok banyak tetek nak panjangkan usia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...