Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 16, 2012

Ayam Bogel Ciptaan Israel !



 Ayam sepertinya ditakdirkan memiliki bulu di seluruh tubuh nya, seperti yang kita tau bulu tersebut berguna sebagai perlindungan untuk ayam itu sendiri, macam dari debu, cuaca dan mikroorganisma pengganggu lainnya, tapi penyelidijk Israel berjaya menghasilkan perkara yang diluar kewajaran tersebut, para penyelidik tersebut menghasilkan ayam "Bogel" (Naked Chicken).



Katanya, penghasilan genetik ayam seperti ini bertujuan untuk menghasilkan spesis ayam
yang lebih efisyen, dimana ayam yang boleh bertahan untuk hidup di negara 
beriklim panas tanpa perlu ruang pendingin dan sekaligus menjimatkan
kos pemeliharaan ayam tersebut.
 
 tapi apepon, kajian yang berlawanan dengan hukum ALLAH ni memang
selalunya kurang menjadi. penghasilan ayam ni tak berkembang secara komersial
sekalipon terdapat liputan mengenainya. Natijahnya, usaha yang dijalankan semenjak
tahun 2002 ni, tidak lagi ada pembaharuan di media..



 sumber :: taotauajer.blogspot.com



 


3 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

eeee...geli plak tengok ayam bogel ni..

Pen Biru said... [Reply to comment]

kesian ayam tu..israel ni bukan setakat mengganggu hidup manusia, habis samapi ke ayam diganggunya..ciss

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

ish geli plak tgk ayam takde bulu ni.. mcm x gamak nak makan jerk.. mengarut laa israel ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...