Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 11, 2012

Puding Triffle Hijau




semuanya sebab aku terpengaruh dengan ibu Wafa.
rajin sungguh dia menayang juadah yang best + menambat hati..
rosak diet camni kalau rajin sangat menjengah ke rumah dia. Hehe.
pandai je dia buat macam2. walaupon susah + anak kecik lagi, 
tapi superb rajin. memang kelasss ko jahhh !

 lagipon aku buat triffle ni sebab dah ada 2 man kat rumah.
aku pulak jarang masak. berkeliaran je En. Boo Boo dan Chik.
cuma satu je aku respek kat En. Boo Boo, lapar camne pon. dia tak pernah 
nak keluar lepak kat kedai makan. dia akan makan roti, biskut @ cornflakes.
kalau dah tak tahan sangat, baru dia suruh aku buat megi. Hehe
kesian pulak kan. tak tergamak nak hidang roti sapu nutella je.
so aku pon jadikan balik rutin dulu2 dengan merajinkan diri masuk dapur.
rajin buat puding je. asalkan ada benda makan dalam peti ais.
selalu sangat burger, sosej tu kadang jemu gak.

aku pernah buat triffle ni sekali. <DISINI> ini kali kedua.
yang pertama, memang ikot resepi asal, yang kedua, aku ikot mana 
ada dalam rumah jela. itu kaler pon dah bertukar tu. Hehehe



 


4 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

rajinnyer die.. tp kalo ade org makan mesti semangat nak buat kan..kalo kite wat puding, memang bawak ke ofis jer sebab hubby kureng skit makan puding ni sebab die alergik susu..dhia pun tak minat sangat...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kalau kt rumah tu xnyempat nk bawak ke opis..belom sejuk pon dah de yg nak memotong..itu yg suka sgt tu buat bnd merepek2 ni..Hehe

Noli@Ibu Wafa said... [Reply to comment]

hehe..mmg sedap tuh..bak sikit..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

berjangkit dgn ibu wafa kekdahnya ni..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...