Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

santapan hujung minggu..

..cucur sardin malatop..


haa...ini la yang aku belajar dari suzie...sedap kan pada luarannya..??tapi hakikatnya die memang sedap...cucur sardin...letak kentang dan bawang sikit..memang terbaik la...sedap sangat...hubby pon puji dari mane aku dapat idea wat cucur sardin ni..jawapan...rahsie...hehehehe







..puding mary yg maniss..


ini pulak adalah feberet hubby aku..mmmm...die mmg btol2 suke ini puding..sangat sedap kateny...
tak sampai pon sehari...dah abes..banyak betol abg makan eh...
sampai bulat dan tersandar punye la mghadap puding ni...nanti syg wat kn lagi k...
niat di hati nak wak datang opis sebekas..tapi tak kesampaian..nanti aku wat lagi taw...




3 luahan hati..:

Aini Ahmad said... [Reply to comment]

kak mimi,puding manis ke? buat kek batik ke??? heeeeee.....cayalah kak mimi, jd surirumah yg berjaya..heee

Aki said... [Reply to comment]

sampai hati ko tak bawa datang opis Mie.. :'(..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aini..hehehehe...yela..ape2 je..saje tkr nme..jnj bnyi xlari jauh..hehehhe


rex..nnt aku wat lain...dah abes bah...jnj..nnt pding mary ni akn ttp smp opis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...