Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

Selamat Pengantin Baru



selamat penganten baru..chewah..aku plak yg trase pengantennye..hehehe
sebenarnye..kami g felda selancar 3..kt pahang tempatnye..tp..YA ALLAH..
hnya DIA yg MAHA MENGETAHUI..betapa jauhnye tempat tu...
kami terpaksa melalui nogori sembilan..pastu ke simpang ampat/ayer keroh melaka..

xabes lagi..g plak sempadan johor, segamat...PERGHHH..!!!
sangat la letih..sangat la jauh..
sebabnye nak g makan kenduri..kenduri xde la makan byk no..tapi menegnangkan mengenangkan sahabat aku ni ha..
aku mengagahkan diri yg sebenarnye xbpe nk sihat ni ha..
xpela SUZIE..demi mu sahabat..

ni la gambo panten yg sebenarnye..gambo yg kt atas nun bkn gambo sebenar..hikhik..






banyak lagi gambo..tp ade pd FAZRUL..
nampak x fazrul yg dok kelek camera ke sane ke mari tu..??
yg pegi xramai pon...kami2 jela..rul dgn KAK FIFA..n their hero...ADAM..
sowi adam..aunty xsempat nak amek gambo adam..ramai sgt peminat adam kt selancar tu...
FARAH..dengan shah a.k.a PAK ABU...
SHAZA dengan bakal tunang..n adik2 die...
last but not least..of course le ME N EN BOO BOO... =P

..:: ENCHEK BOO BOO ::..

so...pas makan..dapat cenderahati..bunge tlo..haaa..sebot psal bunge tlo ni..aku dapat 1 jew la suzie..sedangkan aku datang ber2..ini tidak adil..hehehe
acah jew...tlo tu pon blom mkn lg wpon cme dpt sbjik..hehehe
okeh..pas makan..tgkap gambo..kami pon balik la..tp sesat..hahaha
KAMI jela..sebabny nak ikot jalan lain...padan le muke..lastly patah balik n ikot kembali jalan yg benar..baru le samp..tu pon dh malam...

ni jela pemandangan yg sempat aku amek..sebab dh pening2 lalat gitu kn..xde la amek byk pon..
seyes aku xsangke sejauh ni pjalanan nk ke umah suzie tu..









sekian....




0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...