Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

Ilmu Penunduk Suami

Wifey :: " Mmm..abang..arini sayang abeskan duit abang RM 8ribu.. beli barang dapo..!! "
Hubby :: "Ooo yeke..? tak pela..sok g shoppping lagi ye.. Luv u sayang.. "
*
*
*
*
*
Haaaaaaaaaaa..kan..siap luv lagik..!!!
tak yah jumpa degawan..dukunwan..gune je cara aku yg halal..lagi diyakini ni..haha

*
*
*
Ape..??ingat aku kawen dgn Donald Trump..waima die kaya skali pon n nak kawen dgn aku..
*cit..ayat prasan nak mamposss..!!! hahaha...nak ke die kt ko...
aku tetap tak suke rambut die..ngalahkan bapak aku je..blueekk!!
*
*
*
mane aku brani wat camni..setakat 8ribu Rupiah tu bleh la kan..ngeh3..gedik..
oppss!! gedik hanya utk farah je..



ok..balik pade citer asal...ilmu penunduk yg aku gune adalah....
masak la kueh kesukaan aku..*ilmu penunduk suami tp kueh kesukaan ko..cit..!!apara..
utk ikat hati, ikat peyot En. Boo Boo..
nak test sama ada..die suke tak pada ape yg aku suke..teettt..!!! =P
*
*
*
*
*
aku wat kan..
~POPIAH SAYUR ASMARA~

name..memang tak leh tahan kan..bior malam die ngigau kn aku je..haha
aku wat dalam 21bjik kalu tak salah aku la kn..tapi aku cume dapat makan 4bjik..
aku ulang k..4bjik..yg lain abes ditelan En. Boo Boo..
aku tak sangka plak..dalam pedas2 kueh ni..die bleh abeskan..memang die suke la..
same cam aku gak..maklum le..kami ni baru nak kenal2..nak taw ape yg die suke n tak suke..same gak le dgn die..still skang pon..kami baru belajo2 nak pegang tgn, nak cemolot dok rapat2..maklum le..
sblom kawen brani jeling2 je..
*wahhh..!! betol ke..ko baru blajo nak pegang2 tgn..?? lol~~ =P

haha..so layan jela eh..kalu sape2 nak..sila tinggalkan komen utk tempahan...hahaha..sekian..






0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...