Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

Coklat vs Merah Jambu..

mesti cantek kan kalu 2 warna ni digabungkan..
teringin la nak tengok pengantin pakai baju kombinasi 2 kaler ni..
selalu pink tu dilawankan dgn hijau..eee tak suke2..
sepanjang cuti sekolah ni..dah banyak kenduri aku pegi..tapi still takde..
banyak yg lebih prefer merah @ kuning..
mungkin trend skrang kot..

tapi sebenarnye..aku yang tringin nak wat camtu..kalu kawen lagi sekali boleh tak??
hehehe..mau putus kpale dgn mak abah kt kampong nun..
silap la kan time kawen aritu tak wat tema kaler tu..
mmm tibe2 aku jadi obses dgn pink ni ape hal..??sblom ni tak pon..
konpius dah..!!

sebabkan aku tak sure sangat..maka aku terpaksa la design a.k.a create sendiri
sesuatu yang berwarana sedemikian =D
jom kite tengok..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
coklat vs pink

ini semalam punye keje..penat2 balik dari kampong pon still masak lagi..
sebenarnye mak mentua bagi agar2..lebih dari kenduri adik ipo.. =P
maklum le mak mentua aku pon dah taw aku ni rajin masak untuk anak die..
balik kampong..sume orang bising2..nyakat En. Boo Boo..cakap die dah boolat..
hehehe cayalah..dan seperti bese..
die akan bengang..!!hahaha padan muke blueekkk =P

0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...