Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

jangan bikin panas okeh..!!

hahaha..entri kedua..entri pertama penuh kesyahduaan bagai..
entri yang kedua bagi rakus sikit ye..hahaha..*sambil tergelak sorang2 depan monitor..!!
dalam idop kite ni dah tentu la ade yang tak suke..dan ade yang suke kat kite ni..betol tak..??
tapi kalu korang2 kt luar sane tak suke aku...ADE AKU KESAH..!!
wahhh..!!pagi2 dah emo..*ko ni period ke hape..??bukan period..preknen okeh..
kan dah pesan..kalu nak tersentap..sentap sorang2 dah le..
jangan le nak smash balik keSENTAPan tu kat orang sekeliling ye..hahaha

mmm..nak bagitaw ni..gambo dalam ni sume dah di edit..sebab takut pulak yang tibe2 nak curi
letak jadi wallpaper comp. plak ke..nak amek gambo juadah tu jadi resepi sendiri ke...
oppsss..ade blog ke..?? ahakkss..

dah la..taknak merepek..nak tenangkan hati..*sambil cecah cucur udang wat pg tadi..
sebut pasal makan ni..pagi tadi aku try la ubah sarapan pagi En. Boo Boo..
selalunye die makan nasik goreng..bihun goreng..mee goreng..burger..*dah stop..byk sgt menu..opss!!=P
aku bangun awal pagi tadi..sebab nak wat ni..........

~ cucur udang bertelor ~
wah..telor..i loiikee telor..hahaha
okeh..meh layan gambo..


dapat buat 2 ketol je rupe camni..
hehehe..sebab lame sangat la tunggu nak btol2 kuar dari senduk..
ishh..malas nak tunggu lame2 sebab aku dah lewat 5minit mandi dari jadual asal..
so..
*
*
*
*
*
ni le jadinye bile dah malas nak tunggu lelame..!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jempot2 cam bese sudah...tensen aku nak tunggu lame2..
dah..tu jew...
tunggu entri untuk sok plak ye..hehehe
daaaa..!! =)

3 luahan hati..:

fazrul arzahan said... [Reply to comment]

mmg la ko xkesah..sebab xde sape suke ko langsung..kalau ade pun, dila je suke ko..hahahhaha...opssss

qaseh johanna said... [Reply to comment]

bengong kan ayat camtu..ngokngek laa...

Aki said... [Reply to comment]

apa Mie?? Kongkek?? Eh,ngokngek... Hahhaa.. mie,saya da jumpa bukti begambar untuk blog Dila ari tu.. ^_^.v.. Cek kat sini.. http://lostborneo.wordpress.com/2009/11/16/pick-up-bus/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...