Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

Purple Day..

Cuti..aku suke cuti..bile cuti je..aku mesti suke..hehehe *sape tak suke cuti daaa..
mmm bile cuti..ektibiti utama adalah masak..n masak..ntah kenape..aku suke masak..
kalu nak beli tu cam tak puas ati sangat..sbb bukan sedap sgt pon..!!
baik masak..sbb air tangan sendiri..
*
*
*
*
*
cuti baru ni..aku tibe2 rajin wat samting yg aku tak penah suke makan..tapi sbb..
nak pelabagai kan citarasa n asah skill masak2 ni..maka aku pon isytiharkan..
P.U.R.P.L.E  D.A.Y
*
*
*
*
*
*
*
nak resepi..?? klik kat sini ye.. malas nak naip..!!

*
*
*
hahaha..taw tak kenapa purple..??sebabnye..aku baru beli pewarna baru..hehe
sebab tu aku wat kueh bakar purple..ribena bandung tu tak bape nak purple..
nampak sangat iklan tu menipu..purple cantek je dalam tv nun..hampeh..!!
disebabkan tak gamak plak nak letak pewarna dalam tu..just minum je..tapi warna die..still purple..waima tak bape nak purple..malu2 gitu.. =D

0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...