Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

Azam tahun baru..2011 =D

Assalamualaikum..

tahun baru hampir tiba..aku punye azam tetibe membara..
ntah la knape..sejak akhir2 ni..aku asyik terpikir nak laksanakan azam aku yg dah tertangguh hampir 10tahun lalu...**WAH LAME GILER SEH..!!
rase melonjak2 hati ni suh aku laksanakan azam tu untuk 2011..

tapi kalu aku teruskan azam ni..maka berkubur le segala resepi2 baru aku tu..
TAKPE..
resepi2 tu boleh simpan..asalkan hajat aku terlaksana..
ni rahsia..taknak bgtaw sapa2..
kalu ade yg taw tu..diam2 je..
bagi semangat kalu bole tapi lagi baik wat tak taw je kalu aku lalu sebelah korang..
hahaha..dapat teka dah ke aku nak watpe..??

yesszaaaaa...!!!!

AKU NAK DIETTT..

HARAP2 MENJADI LA YE..

AMINN..


nota jemari haluss :: 
ade sebab nape aku perlu diet..aku perlu KUAT SEMANGAT..
untuk aku meneruskan generasi MEMEJOHARI
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
betapa jauh beza aku dgn suzie ni ha..tu ade pose n lindung2 ckit..kalu tak..sile paham2 sendri la ye..huhuhu

5 luahan hati..:

cik xxx said... [Reply to comment]

hai babe,
salam blogging..
time kasih follow me..
sy masih dlm usaha turun berat badan jugak. still gemuk jugak.
tapi, dlm kita usaha2 tu.
jgn lupa konfiden dgn diri.
show off yg kita pun sama mcm org kurus jugak.
so that, orang takkan pandang kita sebgi gemuk sebab personality kita dah tutup sume tu...
enjoy ur diet. be konsisten...
cheers ! :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ok..tenKIU SBb Bg suppot...
sy rase sy pon Boleh wat gak...sama macam awk n YG LAIN2..

Orchid @ Nur said... [Reply to comment]

cayok cayokk...azam kita adalah sama..tertunggak yg dah bertahun2..lemak2 pun dah tepu nih..spypart pun dh tgkt2 ha..arap2 leh ler mengecil sikit dr sekarang..sayang ma baju byk xleh pakai...rindunya saat itu..sob sob

qaseh johanna said... [Reply to comment]

taw xpe kak..mmg sedey la..sbb bju lme ade yg xdpt pkai..mcm xcye je..

wpon dlu bso gak tp still leh pkai lg bju2 tu..
T___T

Unknown said... [Reply to comment]

usaha tangga kejayaan..penting yakin ok..akak doakan semoga impian mimie tercapai..amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...