Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 31, 2013

Hidup tidak normal ?


sekolah - sambung belajar - kerja - kahwin - belum ada anak - sambung belajar - stress belajar + happy dengan Boo Boo.

rasa macam tak normal je life sekarang ni.
nak pergi mana2 pon tak boleh. nak bercuti pon dah rasa terhalang.
baru semester1. nak hadap 4tahun lagi. .
entah jadi apa la kat aku.

bila fikir2 balik, belajar ni seronok. seyes seronok tapi. . . .
bila part final exam tu. maha stress sangat. plus kerja kat opis lagi.
cuti jangan cakap la. harus cepat habis sebab nak kena study kaw2 kan.
cuma aku rasa sikit kelainan la bila belajar dah tua2 ni.
masa muda dulu masih energetic. lain la kan.
setiap input2 yang masuk pon boleh lagi diserap dengan cemerlang.
Hahaha. cemerlang ke.? boleh la. .

bila peningkatan usia dia rasa agak lemau. pada aku la. .
nak pulak bila time pengiraan. berpeluh2 nak kira.
asyik tak kena sesaja. ada ja salah sana sini.
tekan kalkulator pon boleh salah. cemerkap!
itu belom beranak lagi tu. kalau dah beranak, putus urat sana sini.
entah macam mana la rupanya ye. silap2 tak jadi belajar.
aku harap, dengan Berjaya nya aku harung sem1 ni.
aku akan Berjaya untuk redah 8sem lagi. wish me luck.

aku kena kuat sebab aku bukan orang yang boleh berbisnes.
aku kena kuat sebab masa depan aku bermula dari diri sendiri.
aku kena kuat sebab tiada siapa mampu ubah diri aku selain diri sendiri.
aku kena kuat sebab aku punya waktu lapang ketika ini.

Ya Allah. . kuatkan aku. . aminn.




4 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

awak mesti blh usaha tangga kejayaan... sy ni jer yg x sambung² huk.. huk...

kami sekeluarga sihat jer.. dan masih bertiga (^__^)v

sweet tooth said... [Reply to comment]

betul la... dah yua2 ni i pun lemau nak menghabiskan 1 paper yg x lepas2 tu lagi...haish....

sweet tooth said... [Reply to comment]

betul la... dah yua2 ni i pun lemau nak menghabiskan 1 paper yg x lepas2 tu lagi...haish....

Hafiez said... [Reply to comment]

Sabar la kak mimie.. Cool je.. Pejam celik habis la 4 tahun tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...