Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

aku pernah konvo...~~~

bila la masa ni akn berulang kembali...konvo...wpon xpkai topi petak tu..(ayat jeles)..hehehe tp aku ttap tringin gak pkai...ntah le..tringin le gak...tp tggu la waktunya..mgkin akn sampai jugak...tp xtaw le bile....
harap2 wpon dh de angkatan tentera yg kcik2..niat mak abah ni akn ku truskan jua..cma blom tiba masanya..sabar la wahai hati.... hurmmm.....sabar ya =)




2 luahan hati..:

fazrul arzahan said... [Reply to comment]

hoh..hensem bro johari masa ni..dah lama rupanya ko couple mi..tahniah..xpe..doakan ko sambg blaja..walaupun hati kecil ku nasihatkan..xpayah la..penat badan je

qaseh johanna said... [Reply to comment]

die je??abes aku..??xadil la ko ni rul...aku tringin la nk smbg tp blom rezeki..mgkin bila dh smp wktunya..aku wat full time trus...ok gak kn..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...