Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 7, 2010

ape punye lahap la manusia itu..!!

manusia jenis ni pon ade ke kt dunia yg serba mewah ni...aku rasa aku dok kt MALAYSIA...bkn AFRIKA ke,PALESTIN ke @ BANGLADESH..!!!! org buruk lahap mmg cmni..ckit pny hal pon nk kecoh...sbb hamper yg xbpe hinggit tu nk kecoh sgt2..wahai manusia..bnda makan tu jd darah daging..jgn le mengungkit..ko ckp ko byk wit sgt..."kite mampu..kite pon ade wit la..!!!" aku pnah dgr ayat ni..bkn aku nyanyuk..br 25 kot..bkn pale otak aku pnah kne hentaman cm kete dila tu pon (sowi dila~~pinjam ayt post ko)..hehehehe abes tu yg ko lahap sgt npe??pagi2 lg dh bikin ati aku pnas..klu ko lpar sgt bnd cengitu..g la bli..

tapi aku pelik la gak...org byk wit pon lahap bnd cikai cmtu..??haish..dunia2..makin ko maju..makin byk manusia kedekut cmni...bnd tu pon ko lahap..!!setaw aku la kan..org tua mne lahap bnd2 cmtu..melainkan org tua ygxde kasih syg..yg msh rasa diri tu muda je yg lahap benda2 cmni...ape la pekdahnye bnd kecik tu pon nk bgtaw sume org..??? manusia2...xgna ko g tungging terbalik menghadap TUHAN..tp hati ko busuk...mulut cm lonkang mngutuk manusia lain kt belakang ko...

YA ALLAH YA TUHANKU.....
Andai aku yang bersalah..KAU bg la petunjuk pada ku...tapi sekiranya apa yang mereka katakn tu dari hati mereka yang jahil dan penuh hasad dengki...KAU ampunkan lah mereka2 itu...aku bermohon pada mu YA ALLAH, sesungguhnya aku insan yg lemah..... T_T ~~~

2 luahan hati..:

exyanne said... [Reply to comment]

pergh,ngko mengencang sampai ke dalam blog ya Mie.. Hahaha..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ni kira tahap dh xsabo le rx...manusia ini mcm pon ada..bikin panas hati saja..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...