Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 15, 2010

ini kawan saya...suzie...

ini la kawan saya...kawan saya kecik saja..kawan saya ini tinggal di sebelah bangunan TM..kawan saya ini dah nak kawen..kawan saya ini sangat la baik...ini la kawan saya yg bernama suzie...hehehehe




p/s: bile tulis cenggini..harap2 dapat la mkn meja pngantin bile die kawen nnt...hehehe (ayat kasi up...!!!)      ~ngeh3..




4 luahan hati..:

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

owhh.. terpaksa aku tulis jugakk..!! ahahhahahaa

fazrul arzahan said... [Reply to comment]

oih..ni kawan baik saya..suzie kawan baik saya..saya suka kawan dgn dier..dier baik..xdapat duduk makan kat meja pengantin pun xpe..saya xkisah

suzie shazana said... [Reply to comment]

ha..ha...ada sesipa lg nak join gan sya mkn beradap..so puji2 la sya ni kih.kih...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hehehehe...xde sape sggup ltk cmni taw kt blog..aku je sggup ek...korg pe taw..!! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...