Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 2, 2012

Berkhidmat untuk anak Melaka!

Cadangan Pembinaan Bangunan Asrama
Kolej Profesional MARA, Ayer Molek Melaka.
Itu yang aku aku busy sangat sekarang ni.
Walaupon bukan pada negeri sendiri tapi
sekurang2nya ada juga la bakti ni kan...
Nampak macam takde apa kan.. Tapi nanti dah siap..
Aku nak pergi melawat la.. Hasil nukilan pertama ni..
Sebelum ni ada buat jugak tapi tolong sambung2 je..
Ini dari mula sampai habis..
Asrama 4tingkat.. Kuarters 2tingkat..
Mencabar..mencabar..
Selalu boleh blogwalking kan.. Sekarang ni nan hado la nak merasa bahagia lagi dah.. Huhuhu
Baru lukisan permulaan dah 100kali kena reject!
Siap keja lagi hari Sabtu.. Susah jugak ye buat lukisan ni..
Heee.. Doakan aku berjaya!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 luahan hati..:

Acik Erna said... [Reply to comment]

assalam qaseh..tak pe..bila reject tu..buatkan qaseh lagi teliti dan kerja qaseh lebih cemerlang

Aishah Jahirah said... [Reply to comment]

100kali reject...tensen dengarnya....apapun moga dipermudahkanNya...

Masya said... [Reply to comment]

saya doakan awak berjaya lukis dgn jayanya.. xpe free² nanti bw lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...