Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 30, 2012

Perkembangan bayi 4bulan :)

Assalamualaikum. . . .
Kembang ke tak kembang?
Alhamdulillah.. Makin mengembang. Kawan2 macam mana?
Ini cerita Jasmin yang mengembang. Aunty Long pon kembang jugak.
Tumpang Jasmin mengembang.. Hehehe
Nowdays Jasmin dah hampir 4bulan. Dengan berat 6kg!!
Μasih lagi dengan full BF. Rezeki Jasmin la kan.
Dah pandai gelak. Tengok sana sini.
Pandai jugak 'bersembang'.. Suara pulak nyaring. Itu yang mahal tu.
Tapi kalau 'bersembang' tak boleh lama2.
Bila letih kena agah, kena tegur sure menangis. Siap sebek2 lagi.!
Belum pandai meniarap. Mengiring pon taknak.
Cuma pandai masuk jari dalam mulut.
Kadang2 bukan jari aje. Satu penumbuk dia masukkan.
Hehehe. Selain tu, dah pandai angkat2 kaki.
Tapi belum pandai capai kaki sendiri.
Suka bila orang cium. Siap senyum2 lagi.
Mungkin rasa selesa kot orang sayang2 dia.
Maklum la budak manja. Nak mandi pon kena air panas lagi.
Kalau bagi mandi air biasa. Boleh tahan dia punya jerit. Dia punya moody lepas tu..
Setakat ni. Itu jela cerita Jasmin.
Sekejap lagi aku nak bw la. Mana taw ada kawan2 yang ada berita gembira nak kongsi.
Nak jugak terjah2 mereka yang istimewa tu.. :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

nasib baik pandai kulum jari jer.. yer.. kalau sekali jari kaki.. siaplah ibu jasmin ...

comellah anak buah awak ni...

eMMe said... [Reply to comment]

Jasmin comel.. tgk tu..kaki dia chubbynye.. meh aunty eMMe geget skit.. nak geget aunty meme gak! hahahaha!

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said... [Reply to comment]

adwa pun 4 bulan..lum sampai 6 kg lg..baru 5.9kg..hehehe..
same ngan jasmin, adwa suke dicium..tersengih2 die senyum bile kene cium..

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

comelnya jasmin... meh aunty zana nak cium cikit.. mmuuuaaahhhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...