Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 21, 2012

sale tupperware!

Mana ada sale. Saja nak tulis macam tu..
Tupperware baru. Yang kuning dan oren tu aje.
Botol biru tu dah lama.
Sebab beli tupperware sedemikian?
Mudah nak bawa bekal kalau ke mana2.
Biar la tergolek ke terlentang ke. Isi perut dalam tu tak akan meleleh keluar.
Walaupon cuma sup atau kuah yang lain.
Tapi kalau yang penutup biasa. Yang bukan jenis tekan kat tengah tu. Maaf la.
Tetap meleleh2 juga. Tapi betul la..
Tupperware ni tak jemu nak pakai. Warna yang memikat sentiasa buat aku tergolek2..
Nanti kalau ada yang murah2 tu, tunjuk le lagi.. Mesti beli.. :))

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 luahan hati..:

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

kat office zana tgh ada jualan.. ada 2 kedai jual tupperware murah2... hehehe.. meh dtg!

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said... [Reply to comment]

baru beli tupperware kaler pink semalam..bekas air (cam dlm gmbar entry awak)kaler pink lg..(^_^)

Syazana Zainn said... [Reply to comment]

sama mcm ibu kite suke gak beli barang dr tupperware ni :D

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

fuhh ros pun xleh nak tgk brg tupperware..addicted sh=gt... hhehehe


**baru sempat blogwalking... sorry lama xjengukk..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...