Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 21, 2013

Baju untuk wanita XL hingga XXXL



Harini aku nak kongsi pasal baju baju saiz besar.
sebab ramai yang menjual baju saiz besar ni. itu punca aku taknak kurus kurus tu kan.
ayat tak boleh nak diterima akal sendiri. hehehe
selama ni ada jugak yang bertanya mana aku beli baju kan.
sebab nampak cun la tu, itu yang tanya eh?
boleh pulak begitu. .puji diri sendiri.

http://qistinacloset.blogspot.com/

go to the link. dan lepas tu baru awak semua tahu kenapa aku tak boleh kurus.
gila kot! baju untuk orang saiz besar ni makin trendy and comels.
takde la macam dulu. asyik hitam je kan. rasa macam dah nak sebati dengan kulit.
sana sini hitam kan. eh, tapi dulu aku kurus. . boleh? :D




banyak jugak la baju baju aku yang aku beli dari Kak Azie ni.
peramah orangnya. segala kerenah kita akan dilayan dengan sabar.
nampak sangat aku spesis kuat cerewet kan.? -,-

selesa baju baju yang dijual. skirt pon boleh tahan. yang aku suka sekali bab material dia.
bila badan kita besar, keselesaan adalah menjadi kepentingan.
tak minat baju ketat ketat ikut bontot, badan semua kan.
tapi ikut jenis orang la kan. ada yang badan besar tapi selesa je dengan baju melekat di badan.
material yang dijual kebanyakan jenis lycra. selesa kan?
untuk aku la. lagipon harga kat sini lagi murah berbanding Scarlet Plus yang di Jusco tu.
pengalaman mendewasakan. *tetiba*

suhwiittt kan? polkadot pon ada taw. jadi pada yang saiz besar tu.
sila la berkunjung. aku takde share pon dengan Kak Azie ni tapi demi perkongsian bersama.
orang baik baik ni memang macam aku la. Hahaha
*keji*




6 luahan hati..:

Pen Biru said... [Reply to comment]

akan ku terjah

iduraz said... [Reply to comment]

murah-murah gak baju dia..tp scarlet plus tu mmg mahaii kan...baji bodo pon dekat 50 hengget..huhuhu

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kawan2...

baju di sini memang murah dan tak rugi beli.. sy memang beli baju di sini.. cantik dan trendy..

nak lagi umphh, like kak azie punya FB ye.. sentiasa update baju2 dia.. :))

::EIDA:: said... [Reply to comment]

jap g terjahhhhh fb dia... hekhekhekk

qaseh johanna said... [Reply to comment]

eida....

awak tu kecik ja kot..saiz M kan.. nak perli i lettuwww... sentap weh!!

eida..situ sume oversaiz..awak xboleh tengok..hihihi

Umaira Umar said... [Reply to comment]

qaseh johanna : dah terjah dah...awk dah beli ker..? ade yg berkenan ker setakat nih??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...