Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 31, 2013

UTM SPACE


Sabtu ni aku pergi UTM Skudai.
pendaftaran mahasiswa baru untuk ijazah separuh masa.
baru nak pergi sambung belajar.
dulu suruh belajar, gatal nak kawen.
*garu garu kepala*

takut jugak bila dah buat keputusan nak sambung belajar ni.
sebab aku taw, bukan mudah nak kerja sambil belajar.
nak pulak bila dah kawen. selamat belum ada anak.
rasa sedikit kelegaan di situ. 
harapan aku cuma satu sebelum aku mula belajar 16 Februari ni.
aku harap aku adalah insan terpilih yang pergi mendaftar pada hari yang ditetapkan.
dan aku jugak adalah insan terpilih yang grad pada hari yang ditetapkan.
azam 2013-2016!
lump sum untuk 4tahun terus :))
doakan aku.

2 luahan hati..:

Syazana Zainn said... [Reply to comment]

gudluck akak :)


kite ni ntah bile nak sambung belajar balik, duduk dapat uitm tak pi sbb komitmen keje. haish

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

alhamdulilah... tahniah meme.. semoga berjaya dan jgn byk kurgkan paper tau... nanti cepat konvo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...