Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 11, 2013

BY SAMSUNG GALAXY NOTE

 
 
 
 
cantik kan? sesapa yang ada SG NOTE tu boleh la berbangga dengan harta dunia tu.
Aku pon ada juga sebenarnya.
tapi takde la nak berbangga sangat sebab aku punya SG Note versi yang 1.
Suka versi 1 ni sebab rasa takde yang 1, mana nak datang 2, 3 dan seterusnya kan?
Ini bukan aku yang lukis. Aku google saja. dan jumpa.
Nanti aku try upload yang dari henpon aku pulak ye.
sebelum lupa. . .
 
  SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.
 
 
 
 
 
bye.
 
 
 
 
 
 
 

2 luahan hati..:

:: Cik Viva :: said... [Reply to comment]

kalau kite mmg tak pandai lukis pun boleh ke? sy takde note..huhu

My Little Diary said... [Reply to comment]

tak mampu beli
muahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...