Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 23, 2013

Kisah Suami Isteri

 
 
 
 
Selamat pagi.
 
Kalau pagi2, lebih kurang begini la.
 Sekarang ni aku rasa liat, malas nak bangun awal.
Sampai tahap sanggup tukar WP3. Hahaha.
Tapi betul. Aku kalau bangun 5.50am. Lepas aku mandi, baru suami aku tu mandi.
Aku tengok sebelum 6.30am, suami aku dah siap.!
Aku time tu baru nak pakai tudung. Terkial2 nak pin tudung.
6.45 baru keluar rumah.
 Actually, dulu lagi awal. 6am dah keluar rumah masa WP1.
Ergh! mana sanggup dah sekarang ni. .
Bila fikir balik. Orang lelaki ni mana ada nak pakai krim, toner, bra segala.
Lepas mandi, solat. Pakai baju kerja, stokin. Siap!
mudahnya lelaki. .
 
Ini kes belum ada anak. . Kalau ada anak, aku rasa aku ni serabai je kot sampai opis.
Apapon, Allah tu dah susun elok semua benda.
Kita ni hamba-Nya mana la nampak perancangan Dia dengan mata kasar.
 Ye tak? Doa je yang baik2 okey. :D
Aminn ^.^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 luahan hati..:

eMMe said... [Reply to comment]

Assalam Meme, yea la... time status suami isteri dia punye malas gini, bile dah status ada anak2 nnt pun ade gak malasnye... Me dulu pun cam Meme gak, masuk keje 7.30pg, then, dah de anok2 ni kene la lewat ckit, jam 8.00am tu pun kelam kabut gak la pagi tu.. hahahaha.. nnt Meme pun kan rasa keadaan tu.. masa kan ubah segalanya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...